Ter kennisgeving: ik verzend alleen pakketten binnen Nederland. Dus niet meer naar België. Bestellingen die gedaan worden vanuit België worden geannuleerd.

Betaalmogelijkheden
IDeal: er wordt samengewerkt met betaalpartner Mollie voor een veilige betaalomgeving. Vrijwel voor iedereen met een Nederlandse bankrekening kan betalen met deze methode. Je bestelling wordt na betaling direct verwerkt.

SEPA: dit is een handmatige overschrijving naar de bankrekening van mijn betaalpartner Mollie.
Hiervoor dien je naast het rekeningnummer ook een betaalkenmerk op te geven. Na de overboeking duurt het gemiddeld 3 werkdagen totdat wij de betaling hebben ontvangen. Zodra de betaling ontvangen is, word jouw bestelling verwerkt. 

Ik lever geen diensten of producten met achteraf betalen.

 

Levertijd
Bestellingen zullen zo snel mogelijk verzonden worden, zodat jij snel gebruik kunt maken van jouw nieuwe producten. Indien mogelijk wordt jouw pakket op dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL. Om te garanderen dat wij producten leveren die goed en lang houdbaar zijn, kan het zijn dat een product niet op voorraad is. Wanneer dit het geval is, dan kan het iets langer duren voor jij je bestelde producten in huis hebt. Wij doen ons uiterste best om jou zo snel mogelijk te voorzien van je nieuwe producten! :-) 


Verzending door PostNL
Pakketten worden (voornamelijk) verzonden met verzendpartner PostNL. Je word op de hoogte gehouden van de voortgang van verzending. Indien je niet thuis bent, kan het zijn dat jouw pakketje bij buren afgeleverd wordt of bij een PostNL afleverpunt. Wanneer het geleverd wordt bij een afleverpunt heb je een week de tijd om deze af te halen, anders wordt het pakket retour gezonden naar Mijn Beautyshop. Ik lever alleen pakketten in Nederland. 


Verzendkosten
Wanneer je bestelt voor meer dan € 60,- dan nemen wij de verzendkosten op ons. Wanneer je onder dit bedrag besteld dan wordt er € 6,75 gerekend voor de verzending.


Retour en garantie
Wanneer jij iets retour wilt sturen, neem dan contact op via info@mijnbeautyshop.nl of via telefoon en whatsapp: 06 53788319. Neem ALTIJD eerst contact op voor de juiste retourinformatie voor je een product terugstuurt.
Indien het om een retour gaat in verband met garantie wordt kan je het pakket uiteraard kosteloos retourneren. Indien het betreft om een retour met nog verpakte en gesloten producten, omdat je deze toch niet had willen bestellen, dan worden de retourkosten in rekening gebracht. Het bedrag hiervoor is € 6,75.


Wanneer jij jouw pakketje niet afhaalt bij een PostNL punt of wanneer jij jouw bestelde pakket weigert, wordt er € 10,- verzend- en retourkosten in rekening gebracht.

Zit jij nog te wachten op jouw pakketje en denk je dat er iets verkeerd is gegaan?  
Indien jij zit te wachten op een levering dat langer duurt van de 5 werkdagen die er maximaal voor staat. Neem dan contact op met info@mijnbeautyshop.nl of via telefoon: 06 53788319 (Whatsapp mogelijk). Mocht je geen e-mails hebben ontvangen van de track ’n trace of de bestelbevestiging van Mijn Beautyshop dan kun je ook altijd nog even jouw spam inbox controleren of ze daar in staan.